Czy współcześni Polscy mężczyźni tacy są? Czy się zmieniają, czy chcą się zmieniać, czy poszukują nowych męskich wzorców. Czy obserwujemy kryzys męskości w związku z zachodzącymi zmianami?
Na pewno nie mamy do czynienia z jednolitym zjawiskiem męskości, zarówno w świecie zachowań społecznych, kulturowych i rynkowych. Obraz męskości jest pozytywnie rozproszony.
Pretekstem jest jeszcze ciepły raport "Looking at the Man - Mężczyźni o mężczyznach” przygotowany przez trzy agencje badawcze IRCenter, Kantar Polska i Adres Media, który zderza się z wieloma stereotypami męskości np. mężczyźni „zostają w tyle” nie czują już takiej siły napędowej i sprawczej, jak niegdyś. Podczas, gdy 73% mężczyzn ciągle uczy się nowych rzeczy, 80% ma swoje hobby, 62% mówi o sobie „jestem szczęśliwym człowiekiem”.
Ciasteczko | Czas trwania | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |