Sesja osiemdziesiąta druga
Czy współcześni Polscy mężczyźni tacy są? Czy się zmieniają, czy chcą się zmieniać, czy poszukują nowych męskich wzorców. Czy obserwujemy kryzys męskości w związku z zachodzącymi zmianami?
Na pewno nie mamy do czynienia z jednolitym zjawiskiem męskości, zarówno w świecie zachowań społecznych, kulturowych i rynkowych. Obraz męskości jest pozytywnie rozproszony.
Pretekstem jest jeszcze ciepły raport "Looking at the Man - Mężczyźni o mężczyznach” przygotowany przez trzy agencje badawcze IRCenter, Kantar Polska i Adres Media, który zderza się z wieloma stereotypami męskości np. mężczyźni „zostają w tyle” nie czują już takiej siły napędowej i sprawczej, jak niegdyś. Podczas, gdy 73% mężczyzn ciągle uczy się nowych rzeczy, 80% ma swoje hobby, 62% mówi o sobie „jestem szczęśliwym człowiekiem”.