Idź do treści

Wspierasz? Zaloguj się! Nie wspierasz? Kliknij tu i zacznij :) ->

21.07.2023

W piątek, 14 lipca, ponownie ruszyliśmy na górski szlak – Marek Niedźwiecki zaprosił naszych Patronów na spacer w Górach Izerskich. Rozpoczęliśmy w Jakuszycach, zrobiliśmy 21 tysięcy kroków, a następnego dnia rano, sprzed dworca Szklarska Poręba Górna nadaliśmy Zakamarki! Zapraszamy na relację z tegorocznego spaceru.

Nasi Patroni na szlaku wspólnie z Markiem Niedźwieckim (fot. Dominik Sadowski)

Zrobiliśmy 21 tysięcy kroków, ale chciałoby się jeszcze więcej! Góry Izerskie ponownie przywitały nas piękną pogodą i niezapomnianymi widokami. Wycieczka szlakiem ulubionych gór Marka Niedźwieckiego, w które co roku zaprasza Patronów Radia 357, to jedna z naszych wakacyjnych atrakcji specjalnych.

Spontaniczne wejście na żywo przed południem w czasie piątkowej audycji pozwoliło nam wszystkim na przeżycie momentu startu w Dolnośląskim Centrum Sportu w Jakuszycach. Tam zresztą po kilku godzinach powróciliśmy, bogatsi o doświadczenie jedynego takiego spaceru. Każdy uczestnik otrzymał smycz wraz z identyfikatorem oraz mapy ułatwiające poruszanie się w rejonie Szklarskiej Poręby.

Na szlak razem z Markiem Niedźwieckim i naszymi Patronami wyruszyły Iza Woźniak, Kamila Januszko i Anna Markowicz. W górach nie można oczywiście głośno słuchać Radia, więc czas upłynął nam na rozmowach i wspólnym wsłuchiwaniu się w to, co ma nam do powiedzenia las. Krótka przerwa na posilenie się w Stacji Turystycznej Orle okazała się także doskonałą okazją, by wziąć autograf – na płycie, pocztówce, a nawet na koszulce – oraz zrobić sobie wspólne zdjęcie.

Nazajutrz, punktualnie o 10:00, nadaliśmy wyjazdowe Zakamarki – mobilne studio Radia 357 zawitało przed dworzec kolejowy Szklarska Poręba Górna. Ta audycja upłynęła nam na rozmowach ze słuchaczami, którzy przybyli posłuchać jej na żywo oraz na słuchaniu przepięknej muzyki – wybrzmiały utwory m.in. Eagles, Basi, Simply Red czy Stevie’go Wondera.

Bardzo lubię spotkania na żywo ze słuchaczami. Każda taka okazja daje szansę na powiedzenie sobie szczerze rzeczy, o które ciężko w kontakcie internetowym. Małżeństwo z Łodzi, które było z nami w Ranku z okazji 1. urodzin Radia 357 [5 stycznia 2022 r.], przypomniało mi, że wtedy też się widzieliśmy. Ciekawe, że nasi słuchacze potrafią tak opowiadać o miejscach, z których pochodzą, że od razu chce się tam jechać na wyjazdowe audycje. Okazuje się, że możemy też dzielić pasje – Patronce ze Skwierzyny poleciłam sklep z biżuterią i już następnego dnia dostałam wiadomość, że znalazła w nim coś dla siebie. Spacer w rejonie Szklarskiej Poręby to okazja do wymiany inspiracji i doświadczeń, co ogromnie cenię. – podsumowuje Iza Woźniak.

Bardzo dziękujemy za przybycie wszystkim, którzy byli z nami w piątek i w sobotę! Miło było spotkać Was na szlaku. Dziękujemy także Szklarskiej Porębie za ciepłe przyjęcie, grupie Lux Med za współpracę podczas spaceru oraz Dominikowi Sadowskiemu, który kolejny raz uwiecznił spacer na zdjęciach, które możecie w tej publikacji oglądać.

Przez całe wakacje organizujemy dla Was wiele wydarzeń, w czasie których spotykamy się z naszymi Patronami. Miejsca na niektóre z nich (podobnie, jak na spacer z Niedźwiedziem) dostępne są do wygrania w konkursach dla Patronów – wchodźcie na konkursy.radio357.pl, by zaglądać, gdzie jeszcze można nas znaleźć. Do zobaczenia!