Krajowy Instytut Mediów opublikował raport „Badania konsumpcji treści audio”. To pierwsza próba uwzględnienia w badaniach słuchalności także rozgłośni internetowych. Wśród stacji radiowych nadających online Radio 357 z wynikiem 11,9% uplasowało się na drugim miejscu – za RMF FM (20,2%). Miejsce trzecie zajęły ex aequo Radio ZET i Radio Nowy Świat (7,9%).
– Tak wysoka pozycja Radia 357 to sukces całego zespołu. I ogromna praca Kasi Pruchnickiej nad wymyśleniem i zbudowaniem naszej oferty programowej, opartej o potencjał drzemiący w naszych twórcach. To też dowód, że jest duże zapotrzebowanie na treści audio wysokiej jakości, które nas wyróżniają. Pamiętajmy przy okazji, że jednolity standard pomiaru radiostacji internetowych dopiero się tworzy, więc wyniki traktujemy z jednej strony jako pozytywną recenzję, a z drugiej – mamy świadomość, że sposób wyliczania słuchalności będzie się jeszcze docierał. Dobrze w każdym razie, że wreszcie rozgłośnie online zostały uwzględnione w badaniach. Przy okazji gratulujemy pozostałym zawodnikom na podium. To dla nas duża rzecz stanąć na pudle między RMF i Zetką. Fajnie, że udało się na nie wskoczyć także RNŚ – mówi Paweł Sołtys, prezes zarządu Radia 357.