Idź do treści
27.04.2023

Trochę jesteśmy tym przejęci, bo widać nas na mieście. I to niejednym! Krótko mówiąc – ruszyła pierwsza kampania Radia 357 na nośnikach zewnętrznych 🙂

Plakaty z hasłem “ZaTOP się w polskiej muzyce” promują Polski Top w największych polskich miastach.

To dla nas ważny krok. Nieprzypadkowo na pierwszą kampanię wybraliśmy właśnie Polski Top – naszą “flagową” audycję. 3 maja to święto w kalendarzu, ale też święto fanów polskiej muzyki. Tego dnia bardzo licznie gromadzą się oni przy głośnikach, żeby jej wspólnie słuchać. Chcemy, by było ich tego dnia jak najwięcej, bo taką audycję robimy tylko raz w roku. Liczymy, że dzięki temu odkryją swoje radio i zostaną z nami – tłumaczy Julia Kohman, odpowiedzialna w Radiu 357 za obszary marketingu i sprzedaży.

Kampania realizowana jest w największych aglomeracjach Polski. Obejmuje mix formatów outdoorowych zawierający m.in. citylighty, billboardy 18 i nośniki DOOH.

Czujemy się zaszczyceni, że jako TOPowy operator na rynku reklamy zewnętrznej możemy mieć swój wkład w kolejny TOP organizowanym przez Radio 357. Tu musimy przyznać, że zaplanowanie skutecznej kampanii wydaje się łatwiejsze niż wskazanie ulubionych utworów, na których wszyscy się wychowaliśmy… Jesteście serca biciem. Słyszymy się 3 maja i nie możemy doczekać się na tegoroczne wyniki – mówi Albert Hanslik ze Ströer Media.

Kampanię przygotowaliśmy własnymi siłami. Zdjęcia wykonał Marcin Zawadzki. Kreacje reklamowe przygotowała Katarzyna Stelmach.

To już trzecie wydanie Polskiego Topu Radia 357. 357 najważniejszych polskich utworów wszech czasów wyłoni Społeczność Patronów wspierających Radio 357. Obecnie to prawie 50 tysięcy osób – dołączyć można na stronie wspieram.Radio357.pl 

Pierwsza setka notowania zostanie wyemitowana w całości w trakcie całodniowej audycji. Polski Top Radia 357 pojawi się na antenie 3 maja 2023 roku

Głosowanie trwa do 29 kwietnia do godz. 19:00 pod adresem: top.Radio357.pl

Mecenasem Polskiego Topu Radia 357 jest Termo Organika.