Idź do treści
Słuchasz? Wspieraj

Czasem się zdarza, że z powodu opóźnień w synchronizacji pomiędzy bazami Patronite a Twoje 357 trzeba będzie odczekać 2-3 godziny zanim połączenie będzie faktycznie możliwe. Jeśli problem następuje bezpośrednio po zostaniu Patronem prawdopodobnie wystarczy poczekać i ponownie spróbować połączyć kota. Prosimy o odrobinę cierpliwości – cóż nawet serwery czasem dostają zadyszki 😉 Gdyby jednak przyczyna była inna zachęcamy do sprawdzenia poniższych sugestii:

  • Bywa, że problem jest spowodowany otwarciem kilku zakładek ze stroną Radia jednocześnie – dla pewności radzimy zamknąć wszystkie przed połączeniem kont i dopiero po uzyskaniu pewności, że strona jest otwarta tylko raz – przeprowadzić łączenie.
  • W przypadku kłopotów z rejestracją w przeglądarce – warto wyłączyć wtyczki blokujące reklamy, wyczyścić pamięć podręczną i cookies – tutaj jest instrukcja jak to zrobić w Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/32050. Jeśli to nie wystarczy – prosimy skorzystać z przycisku „Odśwież status Patrona” – w zakładce Twoje konto – poniżej „Odłącz konto Patonite”.
  • Prosimy o dokładne sprawdzenie na jaki adres e-mail jest założona subskrypcja. Adres służący do logowania do Twoje 357 oczywiście może być inny niż adres przypisany do subskrypcji – dopiero przy łączeniu kont prosimy mieć na uwadze, że adres e-mail wpisywany w pole łączenia musi się dokładnie zgadzać z tym w serwisie Patronite, a nie tylko trafiać na tę samą skrzynkę (w szczególności jeśli chodzi o domenę: poczta.onet.pl, to nie to samo, co op.pl, także gmail.com to nie to samo co googlemail.com, choć technicznie to te same skrzynki). Dane subskrypcji można sprawdzić na stronie https://patronite.pl/moj_profil/dane.
  • Jeśli konto jest założone z użyciem logowania poprzez AppleID i ma przypisany mail w domenie privaterelay.appleid.com połączenie konta Twoje 357 z kontem Patronite nie będzie możliwe dopóki adresu e-mail w Patronite nie zostanie zmieniony na „odszyfrowany”. Prosimy mieć na uwadze, że w związku z czasem potrzebnym na synchronizację pomiędzy bazami Patronite i Twoje 357 – po zmianie adresu e-mail może być konieczne odczekanie 2-3h zanim połączenie kont będzie możliwe. Aby zmienić adres e-mail prosimy przejść do https://patronite.pl/moj_profil/dane i nacisnąć napis “Kliknij, by zmienić adres mailowy przypisany do Twojego profilu”. Następnie w opisany tam sposób, na koncie Patronite ustawić ten adres e-mail, który będzie używany do łączenia konta Twoje 357. Podpowieadamy, że mimo zmiany adresu e-mail – nadal będzie możliwe logowanie z użyciem AppleID – jak dotychczas 😉
  • Prosimy o sprawdzenie opcji „udostępniania danych w zestawieniach Autora” – chodzi o tę opcję: https://patronite.pl/moj_profil/prywatnosc/ustawienia. Jak sam opis wskazuje jej odznaczenie może powodować niemożność dostarczenia nagród przez Autorów i tak jest właśnie w przypadku Twoje 357. – Nasz system “nie widzi” takiego wsparcia 🙁 Prosimy ponownie zaznaczyć to pole i odczekać ok. 3h – wówczas połączenie nie powinno stanowić żadnego problemu 🙂
  • Jeżeli mimo kilku prób łączenia w przeglądarce nadal jest z tym problem – prosimy spróbować przejść ścieżkę rejestracji w aplikacji. Warto spróbować tego sposobu także, gdy nie dochodzi link potrzebny do integracji z Patronite (ale warto też sprawdzić folder SPAM – czasem po prostu tam trafiają linki integracyjne i nie mamy na to wpływu).