Idź do treści
Słuchasz? Wspieraj
Akcja: Teleportacja! Dołącz

To prawda, w czerwcu po raz pierwszy uruchomiliśmy komunikat z prośbą o wsparcie. Jednak przez 2 kolejne dni odebraliśmy od Was sygnały, że nie działa on tak, jak go wymyśliliśmy. Niektórym pojawiał się samoistnie, choć nie powinien. Było dla nas jasne, że to bardzo uciążliwe i zidentyfikowaliśmy przyczynę, która technologicznie była niezależna od nas. Ponieważ nie mieliśmy gwarancji, że zostanie ona sprawnie wyeliminowana, a Wasze dobro jest dla nas absolutnie najważniejsze – podjęliśmy decyzję o wycofaniu komunikatu. 

Co zrobiliśmy potem?

  1. Znaleźliśmy nowego dostawcę usługi streamingu radia na żywo, negocjowaliśmy warunki umowy
  2. Wspólnie z nim przygotowaliśmy nowe rozwiązanie technologiczne – specjalnie na nasze potrzeby
  3. Priorytetem była poprawa stabilności streamu – chcieliśmy zakończyć problemy z “rwaniem” radia tam, gdzie nie było żadnych innych przyczyn takich objawów (czyli np. zanikającego zasięgu w trasie czy problemów u dostawców internetu)
  4. Przygotowaliśmy też całkowicie nowe komunikaty startowe dla niezalogowanych użytkowników. O wsparcie proszą nasi autorzy, a komunikat będzie odtwarzał się początkowo dużo rzadziej.
  5. Przetestowaliśmy nowy stream – najpierw wewnętrznie, potem prosząc o pomoc prawie 500 osób spośród Was – sprawdzonych w bojach beta-testerów pomagających nam swego czasu przy starcie nowej aplikacji.